comment 0

Este ano, a química fala galego!

A ciência é moito mais umha determinada forma de pensar que um corpo de conhecimentos. O seu objetivo é descobrir como funciona o mundo, detetar as irregularidades que podam existir, captar as ligaçons que se dam entre as cousas -desde as partículas elementais, que podem ser os constituintes últimos de toda matéria , para organismos vivos a comunidade social dos seres humanos e, como nom, o cosmos contemplado na sua totalidade.

Carl Sagan (1934-1996), Broca’s brian

Se construímos e entendemos a realidade através da nossa língua, o galego nom pode estar excluído da melhor ferramenta que criou a humanidade para compreender como funciona o mundo: a ciência. Por isso desde o ano passado um grupo de asociaciaçons galegas relacionads com a didática e divulgaçom das ciências organiza o Dia da Ciência em Galego. Este ano, coincidindo com o Ano Internacional da Química, centra as atividades nesta rama da investigaçom. E em duas mullheres: á polaca Marie Curie e á galega Maria Wonenburger. Porque temos direito a gozar da ciência em galego!

Aqui o vídeo da campanha das tres universidades galegas Em galego também se fai ciência:

E aqui o capítulo da série Histórias de Galiza dedicado a tres científicos galegos: Domingo Fontán (geógrafo), Ramón Maria Aller (astrônomo) e Cruz Gallástegui (biólogo):

http://www.crtvg.es/flowplayer3/flowplayer.commercial-3.2.7.swf

Amais em galego também contamos com livros de divulgaçom, como os de Xurxo Mariño (@xurxomar) Os dados do reloxeiro e Po de estrelas, editados polos Conselho da Cultura Galega. Dizia Xurxo Souto que somos um povo de artistas, e podemos se-lo em todo o que nos proponhamos, diante dum micrófono ou dum microscópio.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s