comment 0

Déjà vu manifestante

Óscar Dacosta/Xornal de Galicia

Ontem regressamos as ruas compostelanas a reivindicar o que é nosso. Era turma da sanidade pública, que agora sofre enormes ataques por parte da Xunta do PP. A mani estivo bem, e segundo a Plataforma SOS Sanidade Pública, arredor de 40.000 pessoas protestamos contra a política sanitária do governo de Feijóo.

A Plataforma juntou boa parte das reivindicaçons locais (Povisa em Vigo, a área sanitária do Salnés, o Hospital da Marinha, etc) numha defesa da sanidade como serviço público indispensável. A isto houvo que sumar o apoio do mundo da cultura, cum manifesto de apoio lido pola escritora Marilar Aleixandre, que sempre ajuda a dar difusom a este tipo de convocatórias. 

E porque foi um déjà vu? Porque alguns volvimos escuitar as mesmas palavras de ordem que quando pisamos as nossas primeiras manifestaçons, contra a guerra e a gestom da catástrofe do Prestige. Isto nos pasa por un goberno facha, imos de cu por este goberno, a culpa de quen é? Dos que votan ao PP forom algumhas delas. Significa isto que nos quatro anos de governo bipartito nom se fixo nada para modificar o que provocam estes berros? Ou será que ocorria o mesmo mas estávamos caladinhos?

Resulta um pouco frustrante berrar o mesmo seis anos depois. E também resulta frustrante escoitar aos partidos aos partidos con opçons a governar a Comunidade Autónoma Galega falar umha e outra vez de “recuperar a Xunta”. Para que? Para nom mudar nada? A mani estivo bem, a gente reaccionou, mas agora falta que reaccionem as forças políticas. Com que alguns dedicaram a metade de horas a buscar soluçons que dar roldas de imprensa e intentar falar cos meios de comunicaçom, talvez avançaríamos algo. Sair na foto está mui bem, mas cambiar o pano de fundo da foto, é ainda melhor (e mais importante). 

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s