comment 0

Valoraçons apresudaras

Passou o dia, passou a romaria. Agora toca analisar os resultados da primeira folga geral em case umha década. Além de falar sobre que sectores pararom, quais nom, guerra de percentagens e demais clássicos do “dia depois” que atoparedes em todos os meios, quigera resaltar um par de questons:

  • A cousa foi melhor do esperado. Polo menos eu nom aguardava andar por umhas ruas de Compostela desertas e sem vida, ainda que em diferentes momentos do dia abrirom boa parte das tendas e os bares nom podiam permitir-se fechar com um partido de Champions na televisom.
  • A asistência ás manifestaçons superarom as espectativas dos sindicatos. Arredor de 140.000 pessoas em Vigo entre a da CIG e a de CC.OO-UGT. Em Compostela houvo que trocar de praça para poder acolher a todos os assistentes.
  • A folga nos meios escritos foi visível. El País editou 32 páginas comuns para todo o Estado, La Voz de Galicia umha ediçom única de 52 (normalmente supera as 70 mais cadernos locais), e Faro de Vigo, La Opinión de A Coruña e Xornal de Galicia nom chegarom aos quiosques porque os trabalhadores bloquearom a rotativo onde se imprimem. Nas televisom o seguemento foi desigual e quase imperceptível na rádio. 
  • Foi o primeiro conflito laboral desta magnitude seguido de forma ampla desde as redes sociais. Os meios aproveitarom as vantagens de Twitter ou outras redes para fazer um seguimento ao instante e desde o lugar dos feitos, que permitu contar em directo os choques de Barcelona ou Valencia, assim como comprovar os efeitos da folga nas cidades. 

Nom estivo mal, e com mais calma, as conclussons seram mais atinadas.  Aqui o vídeo da CIG sobre as mobilizaçons de ontem:

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s