comment 0

Na busca do silêncio

Compostela segue a ser um mar de gente. Menos turistas, mas substituídos polos estudantes. A espera de que aos poucos a cidade recupere o pulso normal, logo de meses soterrada baixo as botas dos peregrinos. Para os que buscamos algo de tranquilidade, um respiro ou simplesmente chegar ao trabalho, conhecer essas pequenas ruas que cruzam a parte norte da zona velha da cidade pode chegar a ser fundamental.

Umha delas é a rua de Jerusalém, entre Sam Miguel dos Agros e a Praça do Pam. De entradas estreitas, agocha espaços abertos a jeito de pequenas praças que abrem ocos entre as casas. Tranquila practicamente todo o ano e todo o dia (a maioria dos locais estam na paralela rua da Troia), é um bom recuncho onde atopar algo de silêncio ou tranquilidade.

Com um nome que pode evocar a um bairro judeu, a escassa formaçom histórico de moitos compostelanos impede-nos saber a que se deve esta denominaçom, que como outras dos cascos velhos galegos esconde séculos de historias e anedotas esquecidas polo passo do tempo.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s